26 November AFAS Leusden

Win jij een prestigieuze Cobouw Award? Meld je nú aan.

Dinsdag 26 november vindt de uitreiking van de Cobouw Awards 2024 plaats, hét jaarlijkse hoogtepunt voor de Nederlandse bouwwereld.

Dit jaar voegen we twee prestigieuze Awards toe; de Cobouw50 Award Installateur en de Cobouw50 Award Ingenieur.

We bepalen de winnaars van deze nieuwe awards, net als de Cobouw50 Award Bouwer, in nauwe samenwerking met accountantskantoor PwC. Naast deze nieuwkomers beloont Cobouw ook het allerbeste werk in de categorieën duurzaamheid, innovatie, digitalisering en infra. En we overhandigen awards aan het beste jonge talent, het meest duurzame bouwbedrijf en de Bouwvrouw van het jaar.

Je kunt vanaf 2 april aanmelden.

Win jij een prestigieuze Cobouw Award? Meld je nú aan.

Voor een bouwsector die werkt aan een duurzame toekomst

De uitreiking van de Cobouw Awards is hét hoogtepunt van het jaar voor de Nederlandse bouwwereld. Onafhankelijke jury's belonen het allerbeste werk in de categorieën digitalisering, duurzaamheid, innovatie en infra. We reiken prijzen uit voor het beste jonge talent, het meest duurzame bedrijf en de Bouwvrouw van het jaar.

En tot slot presenteren we de best presterende bouwonderneming van het jaar met de Cobouw50 Award Bouwer, het best presterende installatiebedrijf met de Cobouw50 Award Installateur en het beste presterende ingenieursbureau met de Cobouw50 Award Ingenieur. Dat doen we in samenwerking met advies- en accountantskantoor PwC.

De Cobouw Awards hebben een vaste plaats in het Nederlandse bouwlandschap. Het winnen van een Award viert de duurzame vooruitgang in de bouw en zorgt voor het krijgen van waardevolle aandacht en winnen van prestige.

Cobouw Awards 2023 terugkijken

Meer weten of partner worden?

Wil je partner worden van de Cobouw Awards? Neem contact op met Paul Veerman. Je vindt zijn contactinformatie hieronder. Voor overige organisatorische vragen kun je contact opnemen met Ageeth Luisman.

Paul Veerman
Telefoon: 06 - 22 46 82 10