• Zorgeloos varen voor een vaste prijs per maand
  • Bootfinanciering: Alle financieringslooptijden mogelijk
  • Bootfinanciering: Op het einde van de looptijd is de boot helemaal afgelost
  • Bootfinanciering: Altijd boetevrij extra aflossen indien gewenst

Direct eigenaar van je Leaseboot!

Onder het tabblad ‘Onze Boten’ vind je de boten die we aanbieden voor Financial Lease (zakelijk) of via een bootfinanciering (privé). Je wordt meteen economisch eigenaar van de boot. In het genoemde maandbedrag zit rente en aflossing verwerkt. Elke maand los je dus automatisch iets af. En heb je tussentijds wat geld over? Of verkoop je de boot? Dan kun je -als je wilt- altijd boetevrij aflossen. Wel zo eerlijk. Onze partner Bootfinancieringen.nl legt je alles uit.

Bij Leaseboot vinden we dat varen zorgeloos moet zijn. Daarom bieden we optioneel een pakket aan waar winterstalling, onderhoud en transport van je boot inbegrepen is. Uiteraard ben je vrij erin of je dit wilt of niet.

Kies je voor Private Lease? Dan blijft Leaseboot eigenaar van de boot en is de winterstalling, pechhulp, verzekering en transport altijd inbegrepen in het maandbedrag.

Bekijk ons grote aanbod online of in de XXL-showrooms van een van onze dealers.

Bestel nu en vaar in april!

Echt een aanrader! Naast een hele fijne persoonlijke service heeft het bedrijf ook nog hele mooie boten in de lease. Echt een aanrader en blij dat ik besloten heb te leasen in plaats van te kopen. Dit is echt zorgeloos varen. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Bob Reiche

Ik huur nu voor het tweede jaar onze sloep bij dit bedrijf. Erg goede services, einde vaarseizoen halen ze onze sloep op, wordt schoongemaakt en zo nodig een servicebeurt. Piekeren over verzekering, winterstalling of pechhulp zal niet snel nodig zijn, dit regelt Leaseboot allemaal. Wij zijn erg blij met Leaseboot, het fijne contact maakt Leaseboot gewoon goed!

W. Jonker

Ik heb al 2 jaar mijn sloep via Leaseboot. Super service en aardige mensen. Mijn sloep wordt als het vaarseizoen gaat beginnen netjes opgehaald, weer terug gebracht en heeft een servicebeurt gehad. Ik raad Leaseboot bij iedereen aan.

Ted Paul

Geweldig bedrijf! Zeer goede service, erg klantvriendelijk, persoonlijk betrokken en goed bereikbaar. Wij gaan nu ons tweede vaar seizoen in en zijn erg blij met onze boot. Alles wordt door Leaseboot tot in de puntjes geregeld zodat we weer heerlijk zorgeloos kunnen genieten op het water!

Priskilla

Professioneel en klantvriendelijk bedrijf. Leaseboot denkt met de klant mee en is altijd oplossingsgericht! Fijne communicatie, altijd goed bereikbaar.

Kicky van Houten

Fantastisch bedrijf! Altijd vriendelijk, professioneel en behulpzaam.

Erik

Fijn contact!! We wisten niet goed welke boot het beste voor ons was, erg fijn geholpen en tot een zeer goede keuze gekomen. blij mee!

J. Versluis

Leasen dachten we? In de zeer grote showroom hebben we alles rustig kunnen overwegen. Prettig contact met Sander, dank je wel voor de goede uitleg, top!

Freek en Esther

Superbedrijf!!!!!

Alex de G.

Dank je wel Sander voor het meedenken en het mogelijk maken! Volop genieten in onze boot!!!

familie Weber

Topservice!!We leasen nu twee jaar onze boot en zijn zeer tevreden. Na de winterstalling krijgen we de boot weer helemaal gepoetst terug. Heerlijk!!

KJ&A

Zakelijk varen?

Mocht je de boot zakelijk gebruiken, dan spreken we over Financial Lease of Operational Lease. Vele restaurants aan het water en verhuurbedrijven van boten maken hier graag gebruik van. Je hoeft immers niet uit eigen middelen de gehele vloot aan te schaffen. Bij Financial Lease wordt de vloot gedurende de looptijd afgelost; je betaalt alleen rente- en aflossing en eventueel de aanbetaling. Het voordeel hiervan is dat de maandelijkse termijnen veelal uit de huuropbrengsten gefinancierd kunnen worden, en de vloot steeds verder afgelost wordt.

Bij Operational Lease blijft de vloot eigendom van Leaseboot, en kies je voor gemak: Onderhoud, winterstalling, pechhulp en verzekering zijn inbegrepen. Maar…de vloot blijft in dit geval eigendom van Leaseboot en de maandtermijnen zijn in vele gevallen hoger dan bij Financial Lease.