Contact: +31 (0) 6 53488078

"Goede gedachten horen
in een BOEK"

Welkom op de webpagina van Meer d>n Nu Uitgeverij.
Dit is een klein platform. Het kan eigenlijk beter een uiter worden genoemd dan een uitgeverij, dit zowel om aan te geven dat we niet de pretentie hebben van een klassieke uitgeverij om veel boeken uit te geven, als wel omdat we graag ons in vele vormen willen uiten.

Dat start met uitingen op gebieden als:

Politiek en beleid

Zorg en zeggenschap

Poëzie

Proza en Poëzie

Inkijkexemplaar STADSOPENER

De auteurs van Meer d>n Nu komen nu nog uit kringen van kleine instellingen en enthousiaste personen. Een beetje ‘family affair’ is het nog wel. Dit kan zeker veranderen.

Zelf auteur worden bij Meer d>n Nu?

Dat is niet aan te raden. We zijn eigenwijs in onze voorkeuren, en de meeste marketing zal je als auteur toch zelf moeten doen. Ben je dan zelf ook eigenwijs en actief op de terreinen die de auteurs raken, waag er dan toch een mailtje aan via info@meerdannu.nl.

Northedge B.V.
Peter Noordhoek

Stichting Raad op Maat
Loes den Dulk

website

Hebben wij uw interesse gewekt?

Heeft u vragen of wilt u een oriënterend gesprek
u kunt ons telefonisch bereiken op

Of neem contact op via onze contactpagina

Privé - Poëzie
Peter Noordhoek
Stadsdichter in Gouda

Privé - Poëzie voor kinderen
Lianne den Dulk

Politiek en beleid >>>

Meer d>n Nu en gedachtegoed:
De initiatiefnemer van Meer d>n Nu is Peter Noordhoek. Zijn belangstelling voor politiek en samenleving gaat verder terug dan zijn maatschappelijke carrière als ondernemer en bestuurder. Een stroom van publicaties is het gevolg en tellen op tot een eigen gedachtegoed. Deze publicaties zijn op deze site in digitale vorm te vinden. Daarnaast zijn er publicaties die als boek of in niet-digitale vorm beschikbaar zijn. Deze kunnen hier worden besteld als publicaties over politiek en beleid. Een bijzondere vorm hiervan is de KandidaatKiezer, die hierna aan bod komt.

Evenementen >>>

U kunt zich hier opgeven voor het lopen van een van de routes van Gouda in Beeld en Gedicht onder begeleiding van het Goudse Gidsen Gilde. Dit in het kader van de Gouda 750 jaar festiviteiten, zie ook.

U kunt zich hier opgeven voor de opleiding van de Goudse Dichtersschool. Voor meer informatie over deze school:

Daarnaast wordt hier incidenteel voor evenementen de gelegenheid tot aanmelden gegeven, bijvoorbeeld voor de opening van het project Gouda in Beeld en Gedicht:

Voor opleidingen, activiteiten en evenementen voor, door en over mensen met een (verstandelijke) beperking, zie de kalender van .

website  website  website  website