Ik fiets 17+

• Gratis

iPhone-schermafbeeldingen

Beschrijving

Stap op de fiets in de provincie Utrecht en beloon jezelf! Je voelt je fitter, gezonder en vrolijker. Maar het wordt nog beter: jouw fietskilometers zijn punten waard. Met die punten kun je mooie beloningen ontvangen. Download de app en fiets mee!

De app maakt gebruik van locatievoorzieningen ook als de app niet op de voorgrond actief is. Dit kan tot additioneel batterijverbruik leiden

Nieuw

Versie 2.3.1

In deze release zijn een aantal bugs opgelost en zijn een aantal verbeteringen doorgevoerd

Beoordelingen en recensies

3,1 van 5
38 beoordelingen

rergshoeff ,

Leuke app maar er is ruimte voor verbetering

Ik vind het een gave app die me echt stimuleert de fiets te nemen en dingen te ondernemen ondanks de omstandigheden.

Het is alleen wel jammer op de bestemming aan te komen na twintig minuten fietsen door de regen om te zien dat de app nog aan het het opstarten is.

Het lijkt nu alsof deze beproeving niets opgeleverd heeft nu 😵‍💫.

Reactie van ontwikkelaar ,

Bedankt voor uw feedback! Wat leuk om te horen dat de app u stimuleert om vaker de fiets te nemen! Vervelend dan als blijkt dat de rit in de regen niet goed gemeten is, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Heeft u hiervoor al contact opgenomen met de helpdesk (support@ikfiets.nl)? Ze kunnen de rit nakijken en uitzoeken wat er precies niet goed is gegaan.

Rocky144 ,

Beloningscentrum

Verslavende app, leuk als je punten krijgt voor iets dat je toch al doet. Maar niet leuk als je ze niet krijgt, zoals wanneer je door de regen fietst of bv elke dag 50 minuten fietsen maar toch niet de 30 minuten bewegingsbonus krijgen ( want die geldt alleen voor 1 rit langer dan 30 minuten). Kan ook langzamer fietsen natuurlijk, maar dat kan niet de bedoeling wezen. Om hiervoor telkens contact op te nemen met de helpdesk is een beetje zielig, vandaar de review.

Bedankt voor uw review!
Wat vervelend om te horen dat u soms geen punten krijgt voor gemaakte fietsritten. Graag zouden wij u toch willen verzoeken om bij alle gemiste punten toch altijd contact te zoeken met de helpdesk. Ze helpen u graag om dit op te lossen en kunnen u dan alsnog de gemiste fietspunten toekennen. Op die manier kunnen we ook snel ontdekken of bepaalde uitdagingen misschien wat gewijzigd moeten worden, omdat daarover veel meldingen binnenkomen. Heel graag alles wel melden dus! Alvast bedankt daarvoor!

Eduwardowaus ,

😭😭😭

Klopt weinig van en je kan er niks meer mee de laatste maanden

Reactie van ontwikkelaar ,

Bedankt voor deze review!
Wat vervelend om te horen dat de app niet goed lijkt te werken bij u. Heeft u hiervoor al contact gezocht met de helpdesk (support@ikfiets.nl)?
Ze helpen u graag om dit op te lossen voor u!

App-privacy

De ontwikkelaar, Mobidot B.V., heeft aangegeven dat volgens de toepassing van het privacybeleid van de app gegevens kunnen worden beheerd zoals hieronder staat beschreven. Ga voor meer informatie naar het privacybeleid van de ontwikkelaar.

Aan jou gekoppelde gegevens

De volgende gegevens worden mogelijk verzameld en gekoppeld aan je identiteit:

• Gezondheid en fitness
  • Locatie
  • Contact­gegevens
  • Identificatie­methode

Niet aan jou gekoppelde gegevens

De volgende gegevens worden mogelijk verzameld, maar zijn niet gekoppeld aan je identiteit:

• Diagnostiek

Toepassing van het privacybeleid kan variëren op basis van bijvoorbeeld de functies die je gebruikt of je leeftijd. Lees meer

Meer van deze ontwikkelaar

Enschede Fietst