Manhattan Associates Benelux

Software Development

Push Possible®

About us

Al meer dan 30 jaar is Manhattan een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannel commerce. We brengen informatie van de hele organisatie samen, van verkoop aan de voorkant tot supplychainexecutie aan de achterkant. Onze software, technologie en ervaring zorgen ervoor dat onze klanten op een winstgevende manier kunnen groeien. Manhattan Associates ontwerpt, bouwt en levert geavanceerde cloud- en on-premiseoplossingen zodat u zowel in de winkel als via het netwerk of fulfilmentcentrum de vruchten van de omnichannelmarktplaats kunt plukken. Specialiteiten: Manhattan Active Warehouse Management; Manhattan Active Omni inclusief Order Management, Point of Sale, Store Inventory & Fulfilment, Clienteling; Manhattan Active Transportation Management en Inventory Optimisation. Locatie: Ons kantoor in Nederland bestaat sinds 2002 en we zijn gevestigd in Nieuwegein. Vanuit hier focussen we op de Benelux en Duitse markt en hebben we een lokale Professional Services Organisatie en Customer Support afdeling.

Industry
Software Development
Company size
1,001-5,000 employees